Časté otázky

Jaké jsou expirace šťáv?

Šťávy importujeme každý měsíc a proto expirace šťáv jsou většinu delší než jeden rok. U novinek 2 roky.

Jak dlouho mi vydrží rozdělaná šťáva?

Pokud nekontaminujete šťávu slinami a budete si dávku šťávy odlívat do sklenice, prodloužíte tím její trvanlivost. Vzpomeňte si, co nám udělají zavařené okurky, pokud do sklenice sáhneme rukou... Vždy po rozdělání šťávy uchovávejte v lednici.

Můžeme Vám zavolat a poradit se o výběru šťáv?

Ano, volejte každý den od 8:00 - 22:00 na tel. číslo 775 201 851. Rádi Vám pomůžeme, poradíme.

Můžeme šťávy někde ochutnat?

Ano, ochutnávky s promoakcí děláme na našich spřátelených lékárnách. Nyní v době Covidu jsou vládou všechny ochutnávky zakázané.

Jak jsou šťávy konzervovány?

Společnost Rabenhorst šťávy pasterizuje na nejnižší možnou teplotu, následně jsou šťávy prudce zchlazeny a tím si zachovají maximum vitamínů, minerálů, stopové prvky, barvu i chuť.

Kde se šťávy prodávají?

Šťávy si můžete koupit převážně na lékárnách, nebo po domluvě přímo v našem skladu v Brně - Bohunicích. Seznam míst naleznete zde. Při větší objednávce a po domluvě Vám šťávy můžeme zavézt.

Můžeme Vás navštívit někde osobně?

Ano, po vzájemné domluvě se můžeme setkat v našem skladu v Brně - Bohunicích, kde Vám velice rádi uděláme prezentaci všech šťáv Rabenhorst.

Když jsou láhve skleněné, nerozbijí se přepravou?

Krabice, do kterých šťávy Rabenhorst vkládáme, vystýláme velkou bublinkovou folií, jednotlivé šťávy pak balíme velmi důkladně do menší bublinkové fólie. Krabici pečlivě zalepíme a zamotáme do strečové fólie. Všechny balíky posíláme službou "křehce", z toho důvodu je možné poslat balík v maximální hmotnosti 10 kg, což je 6 šťáv Rabenhorst. V případě větší objednávky lze poslat maximálně 5 balíků jako sloučenou zásilku po 6 ks šťáv, tedy 30 ks šťáv. Zasíláme výhradně ČP. Pokud trváte na jiném dopravci, přeprava je na Vaši zodpovědnost.

Co když se přeci jen šťávy po cestě rozbijí?

V poštovném je zahrnuto pojištění. Pokud by se tak stalo, pošleme Vám obratem celou zásilku novou a reklamaci s ČP vyřídíme my.

Proč nemáte nasmlouvaných více dopravců?

Spolupracujeme pouze s Českou poštou, protože ČP umí pracovat s křehkým zbožím. Zásilky jsou zasílány službou "křehce". To znamená, že všechny balíky jsou zpracovávány ručně, nikoliv přes pás, kde pak padají z výšky. Z toho důvodu je i cena poštovného vyšší a my víme, že své zboží dostanete v pořádku.

Jak reklamovat?

Podrobný postup reklamace naleznete zde

Proč píšete o doporučeném množství, jak šťávy popíjet?

Šťávy Rabenhorst mají mnohem vyšší podíl přírodní šťávy, než běžně prodávané šťávy či džusy. Z toho důvodu popíjejte podle množství, které doporučuje výrobce ovocných a zeleninových šťáv Rabenhorst.

Proč nepíšete více informací o šťávách?

Dle současné legislativy EU u bylinek a bylinných produktů nesmíme uvádět podrobnější informace, které by v nás mohly vzbudit dojem zdravotního nebo léčebného účinku bylin - byť se ony bylinky používají stovky let a pomohly miliónům lidí. Nesmíme již uvádět ani vědeckými výzkumy prokázané účinky bylin, pokud se nejedná o farmaceutickou firmou registrovaný lék.

Dodáváte na Slovensko?

Ano. Jakmile obdržíme objednávku, kontaktujeme Vás, zda chcete platit v Korunách nebo Eurech a následně vystavíme fakturu dle domluvy.